03:36
Хто винуватий у падінні літака?+ВІДЕО
Він і уявити не міг, що стане свідком авіакатастрофи.

Далекобійник Микола вистоював чергу на митниці, на околиці Києва. Останні секунди чеського чартеру запам’ятав у деталях.

Микола, свідок: “Почули побачили, що як упав він. Дах піднявся і упав потім назад. Далеко було видно, як горів. Потім вже пожарки приїхали – то вже нічого не було видно”.

Диспетчери Жулян знають точний час – сімнадцять годин чотири хвилини 9 грудня. Екіпаж літака отримав рекомендації з українського аеропорту, але замість того, щоб зробити ще одне коло пішов на зниження і впав.

На посадку літак почав заходити з висоти семи тисяч метрів. Уже над столицею він і далі рухався у бік аеропорту. Перелетівши велику окружну дорогу, вже на малій висоті, він несподівано відхилився від курсу на Жуляни і впав у полі поміж автострадою та спальним районом.

Уранці туман розвіявся, і рятувальникам вдалося ретельно оглянути місце трагедії. Перші висновки - пальне у літака не скінчилось. Адже від удару об землю він вибухнув. Та й технічний стан на момент злету з чеського аеропорту був відмінний. Нині говорять про людський фактор.

Василь Федоренко – прокурор Києво-Святошинського району м. Києва: “Транспортною прокуратурою порушена кримінальна справа за ст. 286 кримінального кодексу України. Ведеться слідство. - А що це саме за стаття? Порушення правил польотів, що спричинили людські жертви”.

Хто саме порушив правила польотів – чехи чи українці комісія поки що не каже. Чорних скриньок на місці загибелі двох пілотів та трьох пасажирів не знайшли. Клас літаків, до яких належав Бічкрафт, дозволяє не встановлювати такого обладнання. Хронологію падіння вітчизняні фахівці відновлювали самотужки.

Олександр Лисняк – Заступник Голови Державіаслужби України: “Екіпаж 2 рази підтверджував готовність до посадки і після відхилення, яке було за декілька секунд до зіткнення з землею, диспетчерами було надано 4 рекомендації, які було невиконано”.

Що трапилося насправді – з’ясовує спеціальна комісія. За нормативами – такі катастрофи розслідують місяць. Але українська сторона зізнається – слідство може затягтися. Дуже багато невідомих у Жулянському рівнянні. Та й висновки на майбутнє зробити не завадить. Некеровані літаки над Києвом - не надто безпечне видовище. Сергій Кутраков, Роман Боднар, Сергій Лянний, НК.

Переглянути відео-репортаж

Переглядів: 1733 | Додав: AMON | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]