[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: kid, AMON, Rock_Girl, _gLuSHnik_  
Калуський форуМ "seTka" Розважальний проект. » ..::Музика::.. » Тексти пісень » Панк-рок (..)
Панк-рок
Rock_GirlДата: Вівторок, 05.06.2007, 13:05 | Повідомлення # 1
ОфЄGiTєльNaя ДєВ4оNka
Група: МоDeRаТоRи
Повідомлень: 221
Репутація: 22
Статус: !ПішоФФ!
Панк-рок(частина перша
Punk — так раніше називали на вуличному жаргоні проституток. В цьому значенні слово зустрічається в п'єсі В. Шекспіра «Міра за міру». В Америці на початку XX століття його відносять вже до в'язнів — «шістьорок». Пізніше слово війшло в основний лексикон і сьогодні вживається в значенні «грязь», «гниль», «відходи». Панк-рок 60-х років прийнято називати «гаражним роком». Він з'явився в США в 1964 році, де під впливом Beatles і Rolling Stones виникла величезна кількість місцевих ансамблів. Те, що вони грали, замітно варьювалося в залежності від регіонів, місцевих музичних традицій, проте в основному це була сукупність блюзових, білих народних мотивів з елементами домовирощеної музики скіффл. Значення цього явища важко переоцінити — вперше з кінця 50-х років у американської молоді з'явилася «своя» музика.
Респектабельні і повністю безшкодні пай-хлопчики типу Боббі Ві чи Пола Анкі, яким фірми грамзапису підменили бунтарів-рок-н-рольщиків на границі 60-х років, налякались, як би рок-революція не зайшла занадто далеко, були зразу забуті. Вони вступили свої позиції кумирів молоді величезному напору свіжої енергії, розбудивших в юних серцях дух свободи помислів і дій. Через пару років це глобальний всеамериканський рух війшов в історію рок-музики під вищезгаданою назвою «гаражного року». Звідки з'явилося така дивна назва? Все пояснюється дуже просто: любительські группи репетировали в основному в гаражах — більше їм просто не було куди дівтися. «Гаражні» панки співали в своє задоволення, не строїли занебесних планів і були відомі тільки в середовищі своїх родичів, друзів і сусідів. Їх мистецькі пошуки відповідали на запитання не масової, а локальної аудиторії (школи, колледжу, району).
Серед сотень непрофессіональних ансамблів тих років незнати чи набереться два десятки записавших на студії хоча б одну грампластинку. Проте в музиці вони знайшли самовираження, відчули можливість розкутися від закладеної суспільством і родичами закомплексованості, хоча б ненадовго стати самим собою, і цьому вкладували в твори всі зібрані почуття, всю душу. Сьогодні судити про «гаражний рок» можна тільки по небагатьом вцілівшим записам тих років.
І все ж ера повністю ігноруємих шоу-бізнесом панк-групп 60-х років була не довгою. Це пояснюється швидким ростом числа музичних груп і розширенням границь рок-музики, переходом до прогресивного року, а також розвернувшимися як раз в цей період пошуками нових стилів і направлень, які були передбачені стрімким прогресом в області музичної і звукозаписуючої техніки. До кінця 1967 року всі панк-групи в США або розпалися, або стали приєднані до інших музичних течій. В подальшому, до середини 70-х років, течії, ідейно близького гаражного року, не існувало.
Проте потяг грати просту, агресивну рок-музику з елементами епатажу не покидало окремих представників молодіжної субкультури, тих, кому самодіяльна бескомпромисність гаражного року прийшлася по душі. А зерна цього стилю виявились щедро розкиданими по всій Америці. Паростки, правда, з'явилися лиш місцями: в Нью-Йорку, Чікаго, Детройті, де у другій половині 60-х років виникли групи MC5, Velvet Underground и Iggy and the Stooges. Ці ансамблі з часом стали загальнопризнаними передтечами панк-року 70-х років.
На щястя чи на жаль, проте в ті роки заряд ненависті, висунутий в ейферичне середовище напівнаркоманів, пройшов мимо цілі. Більшість слухачів тоді не прийняли ні музики, ні ідей MC5, Velvet Underground и Stooges. Думка була загальнопризнаною: гірше не буває. Проте серед американської еліти знайшлися-таки деякі, хто по праву оцінив роботи цих груп. Серед них були досить відомі в США особистості: наприклад, авангардист, художник поп-арту, кінорежисер Енди Уорхолл, який на перших порах взяв «під своє крило» Velvet Underground. Може бути, богемні «хлопчики» просто переситилися розкішного і безтурботного життя і вирішили вкусити чого-небудь своєрідного? Досить таки ймовірно. Проте може бути і інше: інтелектуальна богема опинилась в стані першою відчути загострення застарілого кризису в розвинутих країнах світу, особливо в США: кризису моралі, людських і суспільних відносин, кризису влади. Хвиля наркоманії, заполонивша Америку як результат субкультури хіппі, розуміння повного провалу вторгнення у В'єтнам, спроби розрядки, які так і не привели до зменшення протистояння двох наддержав, оскільки Росія так само не бажала розлучитися з ідеєю про «світову революцію», жорстокий економічний кризис, розрісшийся на початку 70-х років, і, накінець, Уотергейт — ось віхи розчарування молоді у власному суспільстві і в тих хто їм заправляє.


  секс шоп
Rock_GirlДата: Вівторок, 05.06.2007, 13:07 | Повідомлення # 2
ОфЄGiTєльNaя ДєВ4оNka
Група: МоDeRаТоRи
Повідомлень: 221
Репутація: 22
Статус: !ПішоФФ!
Факел, запалений «гаражниками» і пронесений скрізь 60-ті в 70-ті Іггі Попом, підхвачують в 1973-1974 роках досить освідчені молоді люди з Нью-Йорку. Вони збираються по вечорам у двох клубах — «CBGB» і «Max’s Kansas City». Кумиром цієї молоді стають нові групи: Talking Heads, New York Dolls, Ramones, які ппредставляються тепер першими панк-музукантами другої, справжньої хвилі панк-року. Поки діяльність американських панків не виходить за рамки клубних вечірок. Вони залишаються в рамках пристойності, практикуючись в основному в музиці і в авангардистські літературі — символізмі, футуризмі. В загальному, інтелігенція розважається. Нічого страшного. Так всі і думали, поки гроза панк-року не з'явилася над Великобританією два роки по тому — в 1976 році.
Англійці точно скопіювали американців — і затьмарили респектабельну Англію. Те, що сталося в США не дуже замітно, підняло за океаном бурю. А всьому зачинщиком став не дуже відомий власник лондонського магазину супермодного одягу і сувенірів Малькольм Макларен. В самому кінці кар'єри New York Dolls він приєднався до них в якості менеджера, тонко вловил основні тенденції нью-йоркського прото-панку і вирішив використати цей досвід на батьківщині. Результат видався неочікуваним. Називався він — Sex Pistols.
Не дивлячись на те, що багато в британському панку дійсно сприймається важко, здається диким, непідкоримим, підчас якимось тваринним поривом, він бачиться закономірним явищем як в житті сучасного суспільства, так і в рок-музичній субкультурі. Панк став реакцією «покоління без майбутнього» не тільки на нелегкі умови життя і неможливість повної реалізації духовних сил, но одночасно з цим і міщанською сутністю на інтенсіфікацію суспільно-політичних і інформаціонно-технологічних процесів. Дуже швидко він перетворився в протест — форму, підходящу для любих зіткнень на любому підгрунті: ідеологічному, соціальному, музичному.
На початках налякавші владу багачі об'явили панків хуліганами. Проте коли хуліганять сотні тисяч, це називається по-іншому — бунт. Причому бунт цей виник із трансформованого конфлікту «батьків і дітей». Неймовірно: дітей не влаштовували ті батькі, які колись, 20 років назад, посварилися з власними батьками. Згадайте появу рок-н-ролу. А тепер вже новоявлені панк-бунтарі з групи Generation X співали: «Намагаюсь викинути із голови всякі спогади про ваше покоління. Використовую любу можливість для цього. Ціль оправдує затрати. Ваше покоління нічого для мене не значить.»


  секс шоп
Калуський форуМ "seTka" Розважальний проект. » ..::Музика::.. » Тексти пісень » Панк-рок (..)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: