04:09
GSX-R1000
GSX-R1000

З часу виходу попередньої моделі пройшли 2 роки, 2 роки спроб конкурентів хоч би наблизиться до показників GSX-R1000, 2 роки спостереження як флагман Suzuki перемагає гонку за гонкою, чемпіонат за чемпіонатом. Ці 2 роки стали роками тріумфального ходу по гоночних треках всього світу: у США, Великобританії і в т.ч. і в Україні.

З виходом на ринок нового GSX-R1000 домінування Suzuki в класі Суперспорт стане незаперечним. Символічно, що дебют нового флагмана модельного ряду компанії співпав з 20-ти літнім ювілеєм спортивної серії GSX-R, що відкрила нову епоху в житті світового мотоспорту.

Більший об'єм двигуна. Більше потужності, тяга і прискорення. Менше вага. Поліпшена аеродинаміка. Ще сильніше за гальмо. Виняткова керованість. Одним словом - Опір марно! Докладніше.
GSX-R1000 2005 роки одержав подвійну систему вприскування палива** з 2-ма дросельними заслінками, а об'єм двигуна зріс з 988 до граничних 999 куб.см. Потужність тепер більш рівномірно розподілена по всьому діапазону роботи мотора. Вага поршнів зменшена на 8 грам і встановлені, виготовлені з титану впускні і випускні клапани, які легші і міцніші, ніж ті, що встановлені на моделі 2004 роки. Застосування таких клапанів, штоки яких довші на 4,5 мм, дозволило збільшити кількість максимально допустимих оборотів на 1000 об/хв.

Мотоцикл одержав нову, м'якшу КПП - тепер перемикання передач з вищих на нижчі відбуватимуться набагато плавніше. Передавальні числа тепер розташовані ближче для впевненого набору потужності.

Система вприскування палива покращена Системою Подвійної Дросельної Заслінки Сузуки (SDTV), яка забезпечує оптимальний рух повітря у впускному тракті для рівномірного набору потужності з низьких до середніх обертів, а також для досягнення максимального обертового моменту.

Головка циліндра оснащена впускними і випускними каналами великих діаметрів - 30 мм і 24 мм відповідно, на додаток до цього зменшена камера згорання і підвищений коефіцієнт стиснення (12,5 замість 12,0) дозволять збільшити показники максимальної потужності GSX-R1000 2005 модельного року до неймовірних 178 к.с при 11000 об/хв., а обертового моменту до рекордних 120 Нм.

Нова Прогресивна Система Вихлопу Сузуки (SAES) - всі вузли якої виготовлені з благородного титану, розташована ближче до центру мас GSX-R1000, а також сприяє проходженню поворотів з максимально можливим кутом нахилу.

Система Регулювання Вихлопу Сузуки (SET) - регулює тиск вихлопних газів відповідно до навантажень на двигун і забезпечує реалізацію оптимального обертового моменту досягнувши певної кількості оборотів двигуна.

Зменшені розміри ходової частини, а саме
зменшена відстань від сідла до керма
нижче розташовані «лапки» для водія,
паливний бак, зменшений в розмірах, хоча об'єм його залишився 18 літрів,
висота по сідлу зменшена на 20 мм
- покликані забезпечити максимальний комфорт і маневреність майбутньому переможцю гонок.

Приголомшуючий дизайн нового GSX-R1000 K5, що пропрацював в аеродинамічній трубі і складався з оновленої форми вертикальної фари блоку нового розташування отворів нерційного надуву вбудованих в дзеркала заднього виду поворотників «хвостової» частини особливої форми - дозволив зменшити площу передньої частини на 4%, а опір повітрю на 5%.

Оновлена приладова панель тепер окрім традиційних аналогового тахометра, цифрового спідометра, ЖК-счтечиков загального і добових пробігів, датчика діагностики інжекторной системи, - оснащена тепер і покажчиком передач.

Повністю нова алюмінієва рама, складові частини, якої як виплавлялися, так і з'єднувалися екструзіонним способом має точно прорахований коефіцієнт жорсткості. Форма рами сприяє розміщенню ваги двигуна ближче до центру мас мотоцикла - спеціально для поліпшення керованості.

Повністю регульована передня вилка перевернутого типу з діаметром пера 43 мм, покрита особливим матеріалом - нітрідом титану - спеціально для зменшення сил тертя. Крім того, для гасіння вібрацій поперечний встановлений рульовий демпфер. Задній моноамортизатор, що повністю настроюється, тепер має більший діапазон прогресивних характеристик для оптимальної роботи підвіски.

Діаметр дисків передніх 4-х поршневих радіальних передніх гальм збільшений до 310 мм. Головний гальмівний циліндр також встановлений радіально для поліпшення «зворотного зв'язку», а значить і поліпшення роботи гальм. Для зменшення безпружинних мас литі диски GSX-R1000 K5 тепер одержали тонші спиці, зберігши при цьому їх міцність.

**Подвійна інжекторна система означає, що на мотоциклі встановлені 2 інжектори на кожну дросельну заслінку для поліпшеної реакції на ручці газу і миттєвого прискорення. Основний інжектор функціонує за всіх умов роботи мотора, тоді як вторинний інжектор підключається досягши високих оборотів або за екстремальних умов роботи для подальшого збільшення потужності мотора не дивлячись не граничну кількість оборотів.

Переглядів: 1452 | Додав: AMON | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
12.12.2007
2. AMON (AMON) [Матеріал]
з чехії ) можливо я бачив R-600 за 600 эвро .. б.у. i то що впав чудак раз ... а так новий

11.12.2007
1. Андрій4иК (_gLuSHnik_) [Матеріал]
ухти ... оце мощ ! але буде коштувати дохира... за 600 у.е ти собі привезеш такий кольцовик з чехії шо всі соски твої ... треба лиш розтаможку замутити ...

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]